Obľúbené

Môžem prísť na dovolenku aj s domácim maznáčikom?
Niektorí majitelia, neprijímajú domáce zvieratá do svojich objektov. Možnosť ubytovania sa so zvieratami je uvedená na našich stránkach pri každom objekte. Taktiež je potrebné nahlásenie domáceho zvieraťa pri rezervácii, v opačnom prípade majiteľ nie je povinný prijať rezerváciu.
Ako môžem preveriť, či je objekt k dispozícii?
Podrobný opis objektu obsahuje: vonkajšie i vnútorné fotografie, cenu, dostupnosť a mapu destinácie. Klikom do kalendára v ľavom menu môžete vidieť dostupnosť objektu.
Kedy dostanem svoj voucher / pobytový poukaz?
Po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet, zasielame voucher / pobytový poukaz do 24 hodín na váš e-mail, ako dôkaz o zrealizovanej rezervácii. Pri úhrade rezervácie platobnou kartou online, voucher obdržíte v priebehu niekoľkých hodín. Ak sa rezervácia uhrádza prevodom, tak je potrebných aj niekoľko dní do prijatia voucheru.

Rezervácia

Ako rezervovať službu z našej ponuky?
Proces rezervácie je podrobne vysvetlený na nasledujúcom linku Ako rezervovať
Čo ak nestihnem uhradiť rezerváciu v zadanej lehote?
Ak nie ste schopný z akéhokoľvek dôvodu zaplatiť sumu na úhradu v danej lehote, informujte o tom náš zákaznický servis. Ak nás neinformujete, môže nastať situácia pre-bookovania. Užívateľský servis
Môžem zmeniť rezerváciu po potvrdení a uhradení rezervácie?
Ak si želáte potvrdenú rezerváciu upraviť, napr. zmeniť počet osôb alebo termín pobytu, musíte o tom informovať agentúru písomnou cestou na pomoc@juhoska.sk. V každom prípade zmenu musí zosúhlasiť dodávateľ služieb. Všeobecné podmienky
Mám právo na vrátenie peňazí, ak stornujem rezerváciu?
Podmienky stornovania rezervácie závisia od dátumu storna vzhľadom na začiatok čerpania služby. Podrobné informácie o storne rezervácie si pozorne prečítajte Všeobecné podmienky
Ako nájdem rezervovaný objekt?
Po uhradení rezervácie zasielame na vašu e-mailovú adresu pobytový poukaz s informáciami potrebnými na ubytovanie - kontakt na majiteľa a GPS súradnice. V prípade ďalších informácií sa môžete obrátiť na nás alebo priamo na majiteľa ubytovacieho zariadenia.
Na koho sa mám obrátiť v prípade problémov po príchode do objektu?
V prípade problémov, ktoré sa vzťahujú na rezervovaný objekt sa obráťte na náš zákaznícky servis Juhoška.sk, ktorý sa pokúsi vyriešiť váš problém alebo reklamáciu telefonicky. Ak to nie je možné, problém vyrieši náš zástupca agentúry osobne.

Ubytovanie

Čo je zahrnuté v cene nájmu ubytovania na súkromí?
V cene je zahrnuté: spotreba el. energie a vody, kuchynské riady a príbory, posteľná bielizeň a uteráky. Pri väčšine objektov je záverečné upratovanie zahrnuté v cene nájmu. V opačnom prípade je táto dodatočná služba uvedená v poznámkach na našich stránkach pri jednotlivých objektoch.
Aké služby sa niekedy spoplatňujú?
V cene nájmu niektorých objektov nie sú zahrnuté dodatočné služby, ako napríklad používanie klimatizácie, prenájom člnu, internet, služba prania - ak sa práčka nenachádza v danom objekte a podobne. Takéto dodatočné služby sa špecifikujú a dohadujú priamo s majiteľom objektu.
Aké je štandardné vybavenie objektov?
Všetky ubytovacie zariadenia majú okrem izieb k dispozícii kuchyňu, ktorá je povinne vybavená sporákom alebo varnou platňou, chladničkou, riadmi a príbormi. Posteľná bielizeň je taktiež k dispozícii ako povinné vybavenie. Dodatočné vybavenie je uvedené pri každom ubytovacom zariadení.
Je určený presný čas, kedy musím prísť alebo odísť z objektu?
Ak nie je inak uvedené, môžete sa ubytovať najskôr po 14:00 hod. v deň príchodu a objekt je potrebné opustiť do 10:00 hod. v deň odchodu.
Čo sa stane, ak nenahlásim všetky osoby?
Ak do rezervovaného objektu príde väčší počet osôb, ako je uvedené na pobytovom poukaze, prenajímateľ nie je povinný prijať rezerváciu. Preto je potrebné všetky osoby a to (dospelé aj deti) nahlásiť agentúre pri rezervovaní alebo dodatočne.